Daftar Dacsee Malaysia

Daftar Dacsee Malaysia cara senang dan mudah untuk lulus.Dacsee Malaysia menyediakan proses pendaftaran pemandu dacsee yang simple sahaja tak seperti ehailing lain. bab daftar driver ni, Dacsee paling cun sebab cara daftar driver dacsee cukup mudah.

Dacsee akan mula membayar komisen kepada driver yang mendaftar driver lain pada bulan Oktober 2019. Setiap driver boleh daftar driver lain degan kod referral masing-masing. Mudahkan prosesnya dan dacsee akan cepat berkembang dengan cara ini.

Job Dacsee semakin meningkat.Di kala banyak EHO ( syarikat ehailing ) telah bankrap, Dacsee tetap meneruskan operasinya di Malaysia. ramai driver yang daftar Dacsee app setiap hari kerana pendapatan dan bilangan job yang di terima memberangsangkan. Semakin lama semakin meningkat.

Jika anda nak terus daftar Dacsee sekarang, anda boleh buat pendaftaran Dacsee di sini. Atau jika nak dapat info lebih lanjut, boleh baca dulu post ni sampai habis.

Daftar Dacsee Malaysia


Nak daftar dacsee cukup mudah malah boleh lulus daftar dacsee lulus 24 jam sahaja. Menarik kan? Kalau daftar dacsee hari ni, esok dah boleh mula sebagai pemandu dacsee. Dah boleh jana income part time atau full time sebagai pemandu dacsee.

dacsee registration


Kereta min 2009 dan nama ada sebagai driver, dah boleh daftar kereta tersenut dengan dacsee. Lokasi seluruh Malaysia tetapi sekarang job yang banyak adalah di kl, penang dan johor.

[+] Daftar Pemandu Dacsee (klik sini)

Jadi, pemandu grab dan mycar boleh  rebut peluang ini di mana dacsee belum membuat sebarang potongan buat masa ini - tambang 100% milik driver dacsee.

Jom dapatkan akaun pemandu dacsee. Nak pergi training pun boleh kat Puchong, semua di ajarnya. Ohya, anda dijemput memeriahkan group:

facebook terbesar pemandu dacsee: Dacsee Driver Community Malaysia.

Group whatsapp driver dacsee : Group wasap driver Dacsee

Ok semua, jumpa anda di sana.

Comments

Popular

Cara Daftar Pemandu Dacsee - Dacsee Driver Registration Malaysia

Daftar Dacsee Driver Malaysia

Daftar Dacsee Malaysia